حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

سالم ترین غذاهای انسانی که شما می‌توانید به سگ خود دهید

ارائه تغذیه مناسب یک روش فعال برای کمک به سگ شما در حفظ سیستم ایمنی قوی است. مطمئناً تضمینی برای ابتلا به سرطان نیست اما در مبارزه کمک می کند. و حفظ تغذیه مناسب در حالی که سگ با سرطان مبارزه می کند در نبرد با این بیماری کمک خواهد کرد. ما این مقاله توسط سیمی را یافتیم (طولانی است اما ارزش خواندن آن را دارد) که ممکن است در تصمیم گیری برای گسترش رژیم غذایی سگ و مواردی که می توانید راحت اضافه کنید به شما کمک کند.


همانند هر آنچه بنیاد توله سگ منتشر می کند ، ما شما را تشویق می کنیم که تحقیقات خود را انجام دهید و نتیجه گیری کنید. سیستم گوارش هر سگ متفاوت است و سگهای مختلف به هر مورد زیر واکنش متفاوتی نشان می دهند. به عنوان مثال ، معروف است که کلیلی ها در هضم برخی غذاها مانند برنج مشکل دارند ، بنابراین ممکن است چیزی باشد که شما نمی خواهید به غذای آنها اضافه کنید.


سگها بهترین دوست مردها هستند. آنها وفادار ، دوست داشتنی هستند و داستان های سرگرم کننده بی شماری را در اختیار ما قرار می دهند. در حالی که سگ شما ممکن است تنها بخشی از زندگی شما باشد ، برای آنها شما همه چیز هستید. شما تمام دنیای آنها هستید. بنابراین ، اطمینان از سلامتی و ایمنی دوست خزدار از اهمیت بالایی برخوردار است.


راهرو سوپرمارکت غذای حیوانات اهلی خانگی مملو از مارک های مختلفی از غذای سگ است و هرکدام ادعا می کنند که سالم ترین گزینه برای پوچ شما است. این مسئله به خوبی ممکن است وجود داشته باشد ، اما تعداد فزاینده ای از افرادی که ترجیح می دهند غذای گلوله های سگ خود را انتخاب نکنند. این گلوله ها بسیار پردازش شده اند و می توانند دلیل چاقی و سرطان در سگ شما باشند. غذای سگ از نظر قانونی مجاز است چیزی به نام گوشت 4 بعدی در آن باشد. این گوشتی است که از حیوانات مرده ، بیمار یا حتی معلول گرفته شده است.


به این گوشت مشکوک ذرت اضافه شده است که ممکن است بسیار آلوده به سموم دفع آفات باشد و غلات از کف کارخانه جاروب شوند. بدیهی است که این جز component اصلی در تمام مارک های غذای سگ نیست و قاعده کلی این است که محصولات ارزان قیمت عموما از مواد ارزان قیمت استفاده می کنند. محصولات خریداری شده از دامپزشک محلی شما ممکن است به قول غذایی خود عمل کنند ، اما آیا احتیاط اشتباه نیست؟ گزینه ای که صاحبان سگ در اختیار دارند ، چیزی غیر از غذای انسان نیست. در اینجا لیستی از غذاهای انسانی آورده شده است که برای سگ شما خوشمزه و مغذی خواهد بود.


هویج


سوپ هویج یکی از سالم ترین میان وعده ها برای انسان است. این مورد در مورد سگ ها نیز صدق می کند. اینها برخی از مزایای سلامتی هویج است که حیوان خانگی سگ شما را ارائه می دهد. ممکن است سلامت دندان هرگز از ذهن شما عبور نکرده باشد ، اما تمیز نگه داشتن دهان و دندان سگ بسیار مهم است. برخی از صاحبان حتی موفق به مسواک زدن دندان های سگ خود شده اند. اگر از این گروه نیستید ، یک هویج به آنها بدهید.


جویدن سبزیجات به طور مکانیکی پلاک های دندان های آنها را پاک می کند. هویج از آبریزش مدفوع جلوگیری می کند. محتوای فیبر بالای هویج به جمع شدن مدفوع سگ شما کمک می کند ، بنابراین مدفوع نامرتب و آبریزش را به گذشته تبدیل می کند. به دلیل وجود بتاکاروتن در هویج ، بینایی بهبود می یابد. بتاکاروتن پیش ماده ویتامین A است ، که به عنوان بهبود یافته بینایی در انسان و سگ شناخته شده است. ویتامین A یک ویتامین ضروری برای سگ ها است و همیشه در غذای تجاری سگ موجود است.


اگر غذای سگ خود را در خانه آماده می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که این ماده غذایی در رژیم غذایی او گنجانده شده است. خوشبختانه هویج مملو از این ویتامین است. در مقدار صحیح ، ویتامین A باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت پوست و کت می شود. البته باید توجه داشت که ویتامین A در مقادیر زیاد می تواند سمی باشد. قبل از انداختن یک کیسه هویج به روش سگ خود ، در مورد مقدار صحیح ویتامین A با دامپزشک خود مشورت کنید. هویج چربی و کالری کمی دارد. اگر کودک خزدار شما در سمت گاو نر باشد ، این سبزیجات میان وعده ای را ارائه می دهد که هم چربی و هم کالری کمی دارد. هویج توسط سگ ها به راحتی هضم نمی شود. به منظور استفاده بیشتر از مواد غذایی هویج ، ابتدا آنها را کمی بجوشانید.


تخم مرغ


در سال های گذشته تخم ها به دلیل محتوای کلسترول زیاد مورد آزار قرار می گیرند. این افسانه اخیراً از بین رفته است ، زیرا کلسترول موجود در تخم مرغ در واقع کلسترول خوب است. با این دانش جدید ، بهتر است اجازه دهید صبح امروز صبحانه صبحانه شما را برای صبحانه به شما بپیوندد. فواید تخم مرغ شامل موارد زیر است. اسیدهای آمینه در تخم مرغ فراوان است. یک تخم مرغ حاوی همه چیزهایی است که برای رشد و رشد جوجه لازم است. این شامل اسیدهای آمینه است که برای تولید پروتئین ضروری هستند. این به عضله سازی ، تقویت مو کمک می کند و به ترمیم بافت کمک می کند. آنها همچنین منبع خوبی از کلسیم هستند. همه می دانند که کلسیم برای استحکام استخوان ها و دندان ها ضروری است.


با چرخاندن پوسته های تخم مرغ و تغذیه آنها با سگ خود ، از سلامت دندان ها و استخوان های سگ خود اطمینان حاصل خواهید کرد. در اینجا مواد شیمیایی و رنگی می توانند نگران کننده باشند ، بنابراین پیشنهاد می شود که فقط تخم های ارگانیک خریداری شوند یا به جای آن ، جوشاندن پوسته های تخم مرغ ابتدا باید آنها را عقیم کند. بیوتین در تخمها وجود دارد. این ویتامین به رشد سلولی و متابولیسم اسیدهای چرب کمک می کند. زرده تخم مرغ سرشار از بیوتین است و پوستی سالم و پوستی لوکس و نرم در سگ ها ایجاد می کند.


تخم مرغ می تواند برای سلامتی سگ شما بسیار مفید باشد ، اما نباید زیاد بخورید. سفیده خام خام ممکن است هضم را مهار کرده و باعث کمبود بیوتین شود. با پختن تخم مرغ ابتدا می توان از این امر جلوگیری کرد ، اما همچنین می تواند ارزش غذایی کلی آنها را کاهش دهد. برای جلوگیری از هرگونه ناراحتی گوارشی ، فقط در هفته تغذیه تخم مرغ خود را حفظ کنید. اینها باید ترکیبی از پخته و خام باشد. تخم مرغ ها می توانند به عنوان یک ماده اضافه شده و شگفت آور در زندگی سگ شما به حساب بیایند ، اما باید این همان اضافه باشد. وعده های غذایی سگ خود را با تخم مرغ اضافه کنید ، آن را به عنوان غذای اصلی خود قرار ندهید.

بازی های سرگرم کننده برای بازی با سگ خود

آیا به دنبال یک روش سرگرم کننده برای سرگرمی و دور نگه داشتن سگ خود هستید؟ چند بازی را به برنامه های معمول سگ خود اضافه کنید. بازی با سگ خود یک روش عالی برای فعال نگه داشتن ، مشغول بودن و دور ماندن از مشکلات است. و از همه بهتر اینکه هم برای شما و هم برای سگتان بسیار سرگرم کننده است. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. از استفاده از یک قطب معاشقه تا بازی پنهان کاری ، در اینجا چند بازی سرگرم کننده برای بازی با سگ شما وجود دارد.

از Flirt Pole استفاده کنید

استفاده از یک قطب معاشقه روشی سرگرم کننده برای فعال نگه داشتن سگ خود از نظر روحی و جسمی است. آنها مخصوصاً برای سگهای پر انرژی بسیار مناسب هستند زیرا یک جلسه سریع می تواند سگ شما را خسته کند. یک قطب لاس زدن (که به آن چوب لاس نیز گفته می شود) یک تیرک بلند است که طنابی به انتهای آن متصل است. در انتهای آن طناب یک فریب وجود دارد که برای فریب سگ شما برای تعقیب استفاده می شود. قطب های لاس زدن ورزش بسیار خوبی را ایجاد می کنند و از نظر ذهنی تحریک کننده هستند. آنها روشی هستند که به شما اجازه می دهند سگ شما به طریقی غیر مخرب از رانندگی طعمه های طبیعی خود استفاده کند. و آنها برای تمرین برخی از کنترل های اصلی مانند رها کردن در فرمان عالی هستند.

هنگام بازی یادتان باشد که به عنوان پاداش به سگ خود اجازه دهید "برنده شود" یا فریب را بگیرد. با اجازه دادن به آنها برنده شوید ، بازی را جذاب و سرگرم کننده می کنید و این آنها را به ادامه بازی ترغیب می کند. اگر آنها این شانس پیروزی را پیدا نکنند ، می توانند نسبت به بازی دلسرد و بی علاقه شوند. شما می توانید با برخی لوله های pvc ، مقداری بند ناف و یک اسباب بازی سگ ، قطب معاشقه خود را بسازید. اگر ترجیح می دهید آن را بخرید ، آمازون به مقدار زیادی در دسترس است.

به یاد داشته باشید که هنگام شروع مصرف آن را آرام انجام دهید. استفاده از یک قطب معاشقه با سگ تأثیر بسیار زیادی دارد و ممکن است روی مفاصل سگ شما ناهموار باشد. اگر سگ شما خیلی فعال نیست ، ابتدا با جلسات کوتاه شروع کنید و به جلسات طولانی تر بروید. احتیاط برای سگهایی که دچار آرتروز یا مشکلات حرکتی هستند: اگر سگ شما از نظر مفصل یا تحرک مشکل دارد از تیرک لاس استفاده نکنید. از آنجا که این یک تمرین با ضربه بسیار بالا است ، می تواند باعث آسیب بیشتر در مفصل شود ، بنابراین در عوض برخی از این تمرینات ضربه کم را انتخاب کنید.

طناب کشی را با سگ خود بازی کنید

Tug تا حد زیادی بازی مورد علاقه سگ من است. سرگرم کننده است ، جذاب است ، تمرین بدنی عالی است و روش خوبی برای سگها برای رفتارهای خود است. و اگر وقت زیادی را برای آموزش با سگ خود گذرانده اید ، من یک اسباب بازی طناب کشی را پیدا کرده ام که یکی از انگیزه های مهم در این زمینه است. هنگام طناب زدن فقط به یاد داشته باشید که این قانون اساسی را دنبال کنید - اگر دندان های سگ پوست شما را لمس کند بازی متوقف می شود. برخی از سگها ممکن است بیش از سایرین با این مشکل دست و پنجه نرم کنند ، زیرا سگ باریک باعث می شود برخی از سگها (توله سگها) کاملاً سرحال شوند.

اگر وقتی دهان آنها با دست شما تماس گرفت متوقف شوید ، آنها متوجه این مسئله می شوند که "بازی سرگرم کننده وقتی دهانم را باز می کنم متوقف می شود. و برخلاف تصور عموم ، بازی طناب کشی با سگ شما باعث پرخاشگری شما نمی شود و همچنین اجازه پیروزی برای او مسلط نخواهد بود. اجازه دادن به برنده شدن سگ باعث جذابیت بیشتر بازی می شود و به سگ شما نشان می دهد که دور و بر شما بسیار سرگرم کننده است.

فریزبی را با سگ خود بازی کنید

یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده برای بازی با سگ خود ، فریزبی است. Frisbee بازی ای است که من از آن به عنوان یک بازی پیشرفته واکشی یاد می کنم زیرا باعث می شود سگ شما در مسافت های طولانی تعقیب کند. یک بازی frisbee یک ورزش عالی است و برای سگهایی که یک رانندگی طبیعی برای تعقیب دارند بسیار سرگرم کننده است.

اگر سگ شما نمی داند چگونه یک frisbee بگیرد ، من با استفاده از یک دیسک نرم شروع می کنم. یخبندان پلاستیکی سنتی بسیار سخت است ، بنابراین اگر به صورت سگ شما برخورد کند می تواند او را از تلاش برای گرفتن آن منصرف کند. با هیجان زدن سگ خود در مورد frisbee با انداختن آن در فواصل کوتاه یا غلت دادن روی زمین ، تمرین کنید. وقتی شروع به دنبال کردن و تعقیب کردنشان می کنند ، آنها را تشویق کنید. هنگامی که سگ شما از تعقیب آن هیجان زده شد می توانید مسافت را افزایش دهید و شروع به پرتاب آن کنید.

دوره چابکی خود را ایجاد کنید

یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده سگ ها ایجاد دوره چابکی شماست. این یک روش سرگرم کننده برای آموزش برخی از ترفندهای جدید به سگ شما است و یک منبع عالی تحریک ذهنی برای سگ ها است. استفاده از یک دوره چابکی برای سگ شما یک روش سرگرم کننده برای دادن برخی از تمرینات ذهنی و جسمی به آنها است. من فهمیدم که اجرای لایکا در مینی دوره کوچک ما بیشتر از 2 مایل پیاده روی خسته کننده است. این همان تمرکز اضافی است که باید یک چیز را پشت سر دیگری انجام دهید که واقعاً طاقت فرسا است.

و در حالی که می توانید بیرون بروید و بسیاری از موارد مربوط به موانع موجود در فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی را بخرید ، من ترجیح می دهم خودم تهیه کنم. می توانید از حلقه حلوا برای پرش از داخل ، برخی از پتوها برای پرش از روی و برخی از مینی مخروط ها برای بافتن استفاده کنید. اگر می خواهید یک مرحله بالاتر ببرید می توانید تجهیزات چابکی را برای خود بسازید. این برنامه های جذاب عالی برای مانع DIY را بررسی کنید:

  • چگونه دوره چابکی سگ خود را بسازیم
  • چگونه یک دوره چابکی برای حیوانات خانگی بسازیم
  • دوره چابکی خود را بسازید
  • چگونه دوره چابکی 3 قسمته خود را بسازیم