حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی


زبان بدن گربه چیزهای زیادی را درمورد آنچه که فکر می کنند یا قصد انجام را دارند به شما می گوید. مطمئناً، گربه ها میو می کنند، صدا می کنند، و صدای زیادی را برای برقراری ارتباط ایجاد می کنند. درست مثل ما انسان ها هنگام صحبت صدا می کنیم. با این حال، گربه ها برای برقراری ارتباط نیز به بدن کامل خود اعتماد می کنند.

انسان ها همیشه در خواندن این علائم گربه ای تبحر ندارند، بنابراین یادگیری آنها به شما کمک می کند گربه خود را بهتر درک کنید. ما به عنوان والدین حیوان خانگی مسئول دانستن نیازها و خواسته های گربه های خود هستیم، بنابراین باید بتوانیم بدانیم که آنها چه می گویند.

کشیدگی دم به چه معناست؟

مانند سگها ، دم می تواند اهداف گربه را نشان دهد. اگر سگی دم خود را تکان می دهد ، اغلب به این معنی است که آنها خوشحال یا هیجان زده هستند. 

این همیشه در مورد گربه صدق نمی کند و آنها برای انتقال پیام های مختلف ، کشش های مختلف دم را کامل کرده اند.

یک دم قائم که به پشت گربه به جلو چرخانده می شود در وضعیت خنثی و استقبال کننده قرار دارد. گربه از دیدن شما خوشحال می شود. این وضعیت همچنین می تواند بلاتکلیفی را نشان دهد. گربه تصمیم نگرفته است که حرکت بعدی آنها چیست.

اگر دم گربه لرزید و آنها روی پاهای عقب خود می رقصند ، سلام و احوال پرسی خوشحالی شما را می کنند. گربه ها وقتی می خواهند با اسپری ادرار مکانی را مشخص کنند از همین وضعیت استفاده می کنند. خوشبختانه ، وقتی این یک سلام است ، هیچ پاششی وجود ندارد.

پیچ خوردن نوک دم در حالی که آن را کم و صاف نگه داشته اید ، اغلب با رفتار شکار همراه است. در حین شکار ، بدن در حالت خمیده و آماده پرش است. خم شدن و نوک دم متحرک نشان دهنده تمرکز شدید بر طعمه است.

کشیدن دم نیز می تواند با پرخاشگری همراه باشد. هرچه دم بیشتر به عقب و جلو حرکت کند ، گربه کمتر خوشحال می شود. حرکت سریع دم به این معنی است که آنها گربه یا انسان دیگری را تهدید می کنند.

دم قائم و "برس بطری" نشان می دهد گربه احساس خطر می کند و از نظر دفاعی تهاجمی است. موهای ستون فقرات آنها نیز بلند می شود و به آنها پروفایل "گربه هالووین" می دهد و بزرگتر به نظر می رسد.

این ترفندی است که برای از بین بردن متجاوز طراحی شده است. اگر گربه ای ولگرد را دیدید که به سرعت تکان می خورد یا دمش در حال حرکت است ، بهتر است برای امنیت خود از آنها دور شوید.


مراقبت از سگ خود بعد از کشیدن دندان

در حالی که همه ما دوست داریم فکر کنیم که سگهای ما برای همیشه سفیدی مروارید خود را دارند ، واقعیت این است که بسیاری از سگ ها در برخی از دوره های زندگی خود تحت دندان درآوردن قرار می گیرند. در حین کشیدن دندان سگ شما با دقت از پریز خارج می شود.

دلایل مختلفی برای ضروری بودن استخراج وجود دارد. شاید سگ شما از بیماری پیشرفته پریودنتال رنج می برد. یا شاید آسیب دیدگی باعث ترک خوردن و عفونت دندان شود. این می تواند صدمه ای به بدن سگ شما وارد کند ، بنابراین شما باید مراقب باشید تا بهترین مراقبت های ممکن را در مرحله بهبودی داشته باشید. در اینجا برخی از کارهایی که می توانید برای مراقبت از سگ خود انجام دهید پس از یک روش کشیدن دندان است.

7 کاری که می توانید برای مراقبت از سگ خود بعد از کشیدن دندان انجام دهید


شماره 1 بگذارید پوچ شما استراحت کند

هنگامی که برای اولین بار فیدو را به خانه بازگردانید ، احتمالاً آنها یک آشفتگی بزرگ خواهند بود. آنها را به رختخواب یا لانه خود بیاورید و بگذارید تا زمانی که نیاز دارند استراحت کنند.

بیهوشی بدون توجه به سن ، اندازه و نژاد سگ ها تأثیر زیادی بر روی آنها دارد. اکثر سگها ظرف مدت یک روز یا بیشتر پشت سر می گذارند. با این حال ، دیگران ممکن است تا 48 ساعت همچنان بی حال باشند.

در روزهای بعد از جراحی وضعیت سگ خود را از نزدیک کنترل کنید . اگر آنها بعد از 24 ساعت کامل در حال حرکت نیستند ، برای راهنمایی با دامپزشک تماس بگیرید.

شماره 2 داروهای تجویز شده را تهیه کنید

متأسفانه ، درد پس از بیدار شدن از بین نمی رود. توله سگ شما تا پنج روز پس از جراحی درد خواهد داشت. این کاملا طبیعی است. تماشای سگتان که در سکوت رنج می برد بسیار دشوار است ، اما تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که در آنجا باشید تا بتوانید کمی آرامش را برای شما فراهم کند.

سگ شما ممکن است از درد ناله کند ، زمان بیشتری را در خواب بگذراند ، یا حتی از وعده های غذایی خودداری کند فقط صبور باش.

بیشتر دامپزشکان برخی از داروها را برای تسکین درد تجویز می کنند. دستورالعمل های کتبی دامپزشک را برای استفاده از داروهای ضد درد دنبال کنید.

تصور نکنید که می توانید دوز بالاتری بدهید . نسخه دارویی را دنبال کنید! آن داروها قدرتمند هستند.

آنتی بیوتیک ها نیز همین طور. آنتی بیوتیک ها به شما کمک می کنند تا احتمال عفونت در محل جراحی کاهش یابد. مطمئن شوید که آن داروها را تهیه می کنید.

شماره 3 وعده های غذایی آنها را نرم کنید

معمول است که سگ ها بعد از جراحی کمی از آب یا غذا خودداری کنند. به هر حال ، درد آنها از دهانشان نشات می گیرد. شما باید آنچه می توانید انجام دهید تا سگ شما را بخورد.

کمی از کیبل زدن سخت بپرهیزید. اگر می توانید ، یک غذای نرم و نرم تهیه کنید. اما ، این کار را فقط در صورت انجام سگ خود به خوردن آن انجام دهید. شما نمی خواهید با معرفی چیزی کاملاً جدید مشکلات گوارشی ایجاد کنید.

در حالت ایده آل ، توله سگ شما باید چند ساعت پس از بازگشت به خانه یک وعده غذایی کوچک بخورد. اگر آنها این کار را نکردند ، کمی وقت بگذارید. اگر 24 ساعت از غذا خوردن آنها گذشت ، با پزشک خود مشورت کنید.

شماره 4 فعالیت بدنی را به حداقل برسانید

به محض اینکه همسفر سگ شما از استعداد بدش آورد ، سطح انرژی آنها باید به حالت عادی برگردد. این معمولاً دو روز پس از جراحی اتفاق می افتد.

اگرچه دیدن اینکه توله سگ شما دوباره مثل خود با انرژی خود عمل می کند بسیار خارق العاده است ، سعی کنید ورزش بدنی را به حداقل برسانید. تمرینات سبک و بازی ملایم خوب است. اما اجازه ندهید که سگ شما از نظر جسمی فعالیتهای سخت گیرانه ای انجام دهد تا بعد از معاینه.

شماره 5 زخم را کنترل کنید

ایده خوبی نیست که بعد از جراحی در دهان سگ خود نفخ بزنید و فضولی کنید. با این حال ، می توانید با بررسی دهان سگ خود ، این اراده را کنترل کنید.

دامپزشکان از بخیه برای بستن محل جراحی استفاده می کنند. حل آنها چندین هفته طول می کشد. ممکن است در دهان سگ یا اطراف غذای او خون مشاهده کنید. این طبیعی است.

در صورت مشاهده تورم عمده یا ریزش بیش از حد ، با دامپزشک تماس بگیرید. این می تواند نشانه آن باشد که زخم مشکلی دارد.

شماره 6 مراقب عوارض باشید

در طول دوره نقاهت سگ خود ، به رفتار او بسیار توجه کنید. چند روز طول می کشد تا دوست خزدار شما به حالت عادی برگردد. با این حال ، شما باید مراقب نشانه هایی از مشکلات احتمالی باشید.

سگ شما هنوز کاملاً واضح نیست. هنوز خطر عفونت و عوارض وجود دارد. اگر به نظر می رسد سگ شما درد بزرگی دارد ، با دامپزشک تماس بگیرید. آنها ممکن است در دهان خود پنجه باز کنند ، از خوردن غذا امتناع کنند ، یا هنگام لمس آنها علائم پرخاشگری از خود نشان دهند.

علائم جسمی مانند تورم و ریزش نیز باید باعث نگرانی شود. اگر موردی غیر عادی به نظر می رسد ، با دامپزشک تماس بگیرید. ایمن بودن بهتر از تأسف است.

شماره 7 بررسی خود را بعد از عمل انجام دهید

سرانجام ، فراموش نکنید که به معاینه بعد از عمل توله سگ خود بروید! دامپزشک شما نگاهی به زخم می اندازد و می بیند که پوچ شما چگونه بهبود می یابد. اگر همه چیز خوب به نظر برسد ، آنها کاملا واضح به شما می دهند تا به حالت عادی به زندگی برگردید.

نتیجه

تماشای بهبودی سگ خود از جراحی هرگز جالب نیست. اما ، کشیدن دندان می تواند برای حرکت به جلو مفید باشد. سگ شما بالاخره می تواند دوباره راحت زندگی کند!

در روزهای پس از عمل سگ خود کمی مرخصی بگیرید تا بتوانید بهترین مراقبت های ممکن را ارائه دهید. با کمی صبر و آسایش ، در کمترین زمان بازوی شما به حالت عادی برمی گردد