حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

آشنایی با بهترین برندهای غذای گربه

دراین مقاله بهترین برندهای غذای گربه را معرفی میکنیم تا با آشنایی کامل از برندهای معروف و معتبر بتوانید خرید خوبی را داشته باشید.

این محصولات در انواع و طعم های گوناگون در پت شاپ آنلاین تام و جری موجود می باشد.


رفلکس


این برند در تمام محصولات غذایی خود کلیه مواد مغذی که بدن گربه به آن نیاز دارد، را به کار برده است و یکی از بهترین برند هایی است که افراد می توانند برای گربه خود تهیه کنند. نکته ای که افرادی که گربه دارند باید بدانند این است که نوع غذای خشک گربه باید با توجه به نژاد و هم چنین سن او در نظر گرفته شود و وعده غذایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد بهتر است با برنامه و زیر نظر دامپزشک صورت بگیرد. گربه ها حیوانات بسیار دوست داشتنی هستند که عاشق غذا خوردن می باشند، به همین دلیل غذایی که برای گربه خود تهیه می کنید باید بو و طعم غذا برای گربه مطلوب و خوب باشد و نیاز های تغذیه ای او را هم بتواند برطرف کند، به این گونه غذایی که به گربه خود داده اید، بهترین غذا بوده است. برای این که بتوانید غذایی متناسب با گربه خود تهیه کنید، که طعم و بوی خوبی داشته باشد و هم چنین بافت نرمی داشته باشد ما به شما محصولات غذایی برند رفلکس را پیشنهاد می کنیم.

افرادی که گربه دارند با انتخاب درست و صحیح غذای گربه می توانند مواردی که قابل پیشگیری است و شامل: سلامت دستگاه گوارش، سلامت عضلات و غضروف آن ها می شود، سلامت کلیه ها، سلامت دندان ها، تعادل در وزن گربه و خیلی موارد دیگر می باشد. نکته حائز اهمیت این است، که در رژیم غذایی گربه علاوه بر غذای خشک می توانید از سوپ و میوه هم استفاده کنید، چرا که برای سلامت آن ها بسیار لازم و ضروری است.

 

رویال کنین 


غذای خشک گربه رویال کنین یکی از مجموعه کالاهایی است که توسط شرکت رویال کنین تولید و برای استفاده تغذیه گربه های خانگی روانه بازار کرده تا صاحبان آن ها دیگر نگرانی نوع تغذیه گربه شان را نداشته باشند.

می توان گفت غذای خشک گربه رویال کنین برای انواع گربه ها و نژاد ها، غذاهای متنوعی تولید نموده که هر شخص با توجه به نژاد و یا شرایط گربه و حتی با مشورت دکتر، غذای خشک گربه متناسب با آن را از برند رویال کنین انتخاب و در نهایت جهت تغذیه در اختیار گربه قرار دهد.

اگر بخواهیم بیشتر با انواع غذاهای خشک گربه رویال کنین آشنا شویم میتوانیم به مواردی از جمله غذای خشک مخصوص گربه های خانه، غذای خشک مخصوص گربه های خارج از خانه، غذای خشک گربه بالغ، غذای خشک گربه آرام بخش ضد استرس و دیگر محصولات این شرکت اشاره کنیم که در همین بخش تمامی انواع غذاهای خشک گربه Royalcanin بصورت مجزا معرفی و توضیح داده شدند، که میتوان با توجه به شرایط و سن و وزن گربه تان غذای متناسب با آن را تهیه کرد.

به طور کلی می توان گفت انواع غذای خشک گربه Royalcanin متناسب با نژاد، سن، اندازه و شرایط خاص تولید کرده است که می توانیم با کمی تحقیق غذای مناسب حیوان خانگیمان را انتخاب کنیم. این محصول طوری تولید شده است تا به حفظ سلامت گربه آسیب نرساند و حتی به حفظ و تقویت سیستم ایمین بدن نیز کمک خواهد کرد.

جوسرا


شرکت آلمانی جوسرا بیش از 70 سال است که در زمینه مواد غذایی سگ و گربه، تحت نظر بهترین متخصصین تغذیه با جدیدترین متد روز دنیا فعالیت دارد. و در حال حاضر یکی از معروفترین غذاهای بازار آلمان می باشد. این شرکت دارای تاریخچه تاثیرگذار و بسیار موفق از گذشته تا به امروز می باشد که در تولید غذای سوپرپریمیوم سگ و گربه، از مواد اولیه سالم و باکیفیت بالا استفاده می کند. بطوریکه ترکیبات دستکاری شده ژنتیکی، سویا، رنگ، نگهدارنده وطعم دهنده‌های مصنوعی در محصولات این شرکت وجود ندارد. غذای با کیفیت، ضامن سلامت و درخشندگی پوست و موی حیوان است. شما همواره می توانید از غذای جوسرا به عنوان غذایی باکیفیت عالی، قابلیت هضم بالا، خوش طعم و تامین کننده تمامی نیازهای غذایی حیوانتان، اعتماد نمایید.

شرکت جوسرا، کیفیت، میزان بهداشت و سلامت محصولات خود را تضمین می کند. این کمپانی قبل از تولید غذای خشک، مواد خام اولیه را در مجهزترین آزمایشگاه ها و با بروزترین متد، تحت آنالیز قرار داده و بعد از اتمام پروسه تولید، غذای خشک مجدد مورد آزمایش قرار می گیرد تا از سلامت و کیفیت غذا اطمینان حاصل شود.از فوریه ۲۰۱۳ کمپانی جوسرا به عنوان اولین دریافت کننده گواهی DLG از سازمان کشاورزی و دامی آلمان شناخته شده است.


از بین غذاهای ایرانی برندهای زیر از کیفیت خوبی برخوردارند

 

سلبن


برخی از افراد ترجیح می دهند که از غذای خشک برای گربه ی خود استفاده کنند، که ما به آن ها، celebon را پیشنهاد می کنیم، چرا که تمام مواد مغذی و هم چنین ویتامین، فیبر، پروتئین و چربی لازم در این محصولات که برای بدن گربه های لازم است، را دارد.

 

رویال فید


غذای خشک گربه رویال فید Royal Feed با طعم های مختلف و  با کیفیت بالا تولید شده استغذای خشک رویال فید Royal Feed یکی از برندهای با کیفیت بسیار بالای ایرانی در زمینه تولید غذای خشک سگ و گربه میباشد.این برند که رضایت مشتری های خود را جلب کرده با کیفیت و قیمت مناسب گزینه بهتری برای انتخاب توسط صاحبان حیوانات خانگی میباشد.

این گروه تولیدی جهت اطمینان خاطر و بهبود کیفیت تولید، اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO22000 و HACCP از سازمان جهانی غذا (WFSO) میباشد.همچنین با استفاده از تلاش فعالان بخش تحقیق و تسعه (R&D) و با داشتن کادر تخصصی و مجرب، کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات بین المللی نگه داشته است.

انتخاب یک غذای با کیفیت و مناسب برای حیوان خانگی یکی از مهمترین انتخاب های شماست ، نیازهای سگ خود را بشناسید و طبق بدناو غذا انتخاب نمایید، آنالیز غذاها را چک نمایید طبق در صد پروتئین مورد نیاز بدن سگ خود غذا انتخاب نمایید.بافت سخت غذای خشک به حفظ بهداشت دندان و دهان سگ شما کمک نیز خواهد کرد.

اگر بدن سگ شما به پروتئین کمتر نیاز داشته باشد سگ شما چاق خواهد شد و اگر نیاز به پروتئین بیشتر باشد.سگ همیشه خسته و بدون فعالیت می شود. پس شما به عنوان صاحب او وظیفه دارید غذای مناسب انتخاب نمایید.انتخاب غذای سگ با داشتن مزایا و طعم های بسیار مختلف نسبتا مشکل است.غذای خشک به دلیل به دلیل قیمت پایین و حمل آسان محبوبیت بیشتری بین صاحبان سگ دارد.