حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی


زبان بدن گربه چیزهای زیادی را درمورد آنچه که فکر می کنند یا قصد انجام را دارند به شما می گوید. مطمئناً، گربه ها میو می کنند، صدا می کنند، و صدای زیادی را برای برقراری ارتباط ایجاد می کنند. درست مثل ما انسان ها هنگام صحبت صدا می کنیم. با این حال، گربه ها برای برقراری ارتباط نیز به بدن کامل خود اعتماد می کنند.

انسان ها همیشه در خواندن این علائم گربه ای تبحر ندارند، بنابراین یادگیری آنها به شما کمک می کند گربه خود را بهتر درک کنید. ما به عنوان والدین حیوان خانگی مسئول دانستن نیازها و خواسته های گربه های خود هستیم، بنابراین باید بتوانیم بدانیم که آنها چه می گویند.

کشیدگی دم به چه معناست؟

مانند سگها ، دم می تواند اهداف گربه را نشان دهد. اگر سگی دم خود را تکان می دهد ، اغلب به این معنی است که آنها خوشحال یا هیجان زده هستند. 

این همیشه در مورد گربه صدق نمی کند و آنها برای انتقال پیام های مختلف ، کشش های مختلف دم را کامل کرده اند.

یک دم قائم که به پشت گربه به جلو چرخانده می شود در وضعیت خنثی و استقبال کننده قرار دارد. گربه از دیدن شما خوشحال می شود. این وضعیت همچنین می تواند بلاتکلیفی را نشان دهد. گربه تصمیم نگرفته است که حرکت بعدی آنها چیست.

اگر دم گربه لرزید و آنها روی پاهای عقب خود می رقصند ، سلام و احوال پرسی خوشحالی شما را می کنند. گربه ها وقتی می خواهند با اسپری ادرار مکانی را مشخص کنند از همین وضعیت استفاده می کنند. خوشبختانه ، وقتی این یک سلام است ، هیچ پاششی وجود ندارد.

پیچ خوردن نوک دم در حالی که آن را کم و صاف نگه داشته اید ، اغلب با رفتار شکار همراه است. در حین شکار ، بدن در حالت خمیده و آماده پرش است. خم شدن و نوک دم متحرک نشان دهنده تمرکز شدید بر طعمه است.

کشیدن دم نیز می تواند با پرخاشگری همراه باشد. هرچه دم بیشتر به عقب و جلو حرکت کند ، گربه کمتر خوشحال می شود. حرکت سریع دم به این معنی است که آنها گربه یا انسان دیگری را تهدید می کنند.

دم قائم و "برس بطری" نشان می دهد گربه احساس خطر می کند و از نظر دفاعی تهاجمی است. موهای ستون فقرات آنها نیز بلند می شود و به آنها پروفایل "گربه هالووین" می دهد و بزرگتر به نظر می رسد.

این ترفندی است که برای از بین بردن متجاوز طراحی شده است. اگر گربه ای ولگرد را دیدید که به سرعت تکان می خورد یا دمش در حال حرکت است ، بهتر است برای امنیت خود از آنها دور شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد