حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

چه نژاد سگی برای کودکان مناسب است؟

سگ ها یکی از بهترین حیوانات خانگی هستند که می توانید در خانه داشته باشید و هرگز پشیمان نشوید. همانطور که همه می دانیم و شنیده ایم که سگ حیوانی وفادار است و هرگز به مراقب خود آسیبی نمی رساند و در هر شرایطی ما را دوست خواهد داشت پس اگر به دنبال همبازی و دوستی هستید که همیشه مهربان و دوست داشتنی باشد. از طرفی اگر بچه کوچکی دارید، یکی از نژادهای بچه سگ را انتخاب کنید و از آن مراقبت کنید.


اما سوال اصلی این است که رابطه سگ و بچه چیست؟ چه نژادهای سگ برای کودکان بی خطر هستند؟ آیا می توانید در خانه ای که بچه ها در آن هستند سگ داشته باشید؟ اینها همه سوالاتی است که برای بسیاری از والدین نگران پیش می آید.
اگرچه برای برخی از گونه ها استثنا وجود دارد، اما باید گفت که سگ ها به انسان آسیب نمی رسانند مگر اینکه بترسند و در دفاع از خود واکنش نشان دهند.


قبل از معرفی نژادهای سگ که برای کودکان بی خطر هستند، به خاطر داشته باشید که انتخاب بهترین نژاد سگ برای بچه ها. و رفتار سگ شما با فرزندتان تا حد زیادی به تربیت او بستگی دارد. یکی دیگر از نکاتی که باید در انتخاب یک سگ بچه پسند در نظر گرفت این است جثه سگ ها بر رفتار آنها تاثیری نداشت.


نژاد سگی که برای زندگی با کودکان مناسب است


با توجه به خصوصیات کلی که در قسمت قبل ذکر شد، متخصصان در زمینه رفتار حیوانات خانگی 10 نوع سگ را معرفی می کنند که بهتر از انواع دیگر هستند. این گونه ها برای زندگی با خانواده و فرزندان بهترین هستند.


بولداگ های راحت
بولداگ ها یکی از قدیمی ترین و قدیمی ترین نژادهای سگ به حساب می آیند، بسیاری از افرادی که با سگ های این نژاد زندگی کرده اند آنها را بسیار مهربان و دوست داشتنی می دانند.
بولداگ ها بسیار پرانرژی هستند و به ندرت ناراحت می شوند. آنها راحتی را ترجیح می دهند و دوست دارند آهسته حرکت کنند. اگر بچه ها وسیله ای از بولداگ بخرند، بسیار آرام خواهند بود و عصبانی نمی شوند. این سگ های بامزه دوستان خوبی برای کودکان هستند.


پاگ خنده دار

یکی دیگر از نژادهای جالب برای زندگی با کودکان پاگ است. پاگ ها شخصیت مستقل و سازگاری دارند و بسیار فعال و سرزنده هستند. همچنین برای زندگی در آپارتمان ها و اتاق های کوچک انتخاب خوبی هستند.
پاگ ها بسیار خنده دار هستند و می توانند شما و بچه هایتان را بخندانند، به خصوص اگر به درستی آموزش دیده باشند. پاگ ها قدرت یادگیری و هوش بسیار بالایی دارند. البته باید توجه داشته باشید که این نوع سگ ها اگر به درستی تربیت نشوند، می توانند رفتارهای سرسختانه و خودخواهانه از خود نشان دهند.


بطری ها عاشق کار کردن و دنبال کردن افراد هستند و از چرت زدن در طول روز لذت می برند. آنها همچنین با افرادی که می خواهند بازی کنند و کار کنند بسیار سازگار هستند.


گلدن رتریور 

یکی از بهترین نژادها برای افراد در هر سنی است. گلدن رتریور یکی از معروف ترین نژادهای سگ است. نژاد گلدن رتریور اگرچه تقریباً یک سگ بزرگ است، اما بسیار مهربان و باهوش است و برای کمک به معلولان و نابینایان آموزش دیده است. پس نگران نباشید زیرا بسیار مهربان و باهوش هستند و برای کودکان بی خطر هستند.

نژاد گلدن رتریور یکی از بهترین نژادها برای افراد در هر سنی است. نژاد سگ گلدن رتریور یکی از سگ هایی است که به نژاد سگ معروف است. نژاد گلدن رتریور تقریبا یک سگ بزرگ است اما بسیار ملایم و باهوش است و برای کمک به معلولان و نابینایان آموزش دیده است. بنابراین نگران نباشید زیرا آنها برای بچه ها بسیار مهربان، باهوش و بی خطر هستند.


گریفین های زیبای بروکسل
گریفون های بروکسل بسیار پرانرژی هستند و برای اعضای خانواده اشتیاق زیادی نشان می دهند. بچه ها معمولاً ظاهر این نژاد و رفتار جذاب و زیبای آنها را دوست دارند.
Brussels Gryphon مشتاق دعوت افراد جدید به خانه هایشان و تعامل با آنها است. این نژاد می تواند شروع خوبی برای بچه هایی باشد که قبلاً با حیوان خانگی زندگی نکرده اند.


چارلز پادشاه اسپانیا
این نژاد شیرین عاشق در آغوش گرفتن است و دوست دارد کسی دائماً شکمش را لمس کند. این نوع سگ برای کودکانی که دوست دارند دائماً حیوانات را نوازش کنند مناسب است. اما آرامش آنها به معنای احمق بودن آنها نیست. آنها عاشق بازی هستند. آنها همچنین بسیار دوستانه هستند و ارتباط نزدیکی با انسان ها دارند.


سگ چی هواهوا 

به سگ جیبی و سگ آپارتمانی معروف است و سگی بسیار ملایم و کوچک است و برای خانه هایی که بچه دارند بسیار مناسب است. رابطه سگ چیهواهوا با کودکان بسیار خوب است زیرا آنها باهوش هستند و متوجه موقعیت ها و افراد می شوند. از طرف دیگر سگ های چیهواهوا بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند. البته باید گفت که چیهواهوا هیچ وقت برای کودکان خطرناک نیست، اما گاهی اوقات بچه ها می توانند به چیواهواها آسیب برسانند و دلیل آن این است که چیهواهواها بسیار کوچک هستند و اگر کودکی سگ را اشتباه بغل کند، سگ ممکن است آسیب ببیند و برای زفاآ. ، تعدادی دندان وجود دارد وگرنه چیهواهوا برای کودکان بسیار مناسب است.


نکاتی که در پایان باید بدانید

اکنون که نژادهای برتر سگ برای زندگی خانوادگی را می شناسید، خوب است فراموش نکنید که هر حیوانی در خانه شما یک نفر است، درست مانند مردم. هنگامی که این حیوان عضوی از خانواده شما می شود، ویژگی های اخلاقی دارد و مستقل به حساب می آید. با این حال، به یاد داشته باشید که با گذشت زمان، رفتار سگ شما ممکن است تغییر کند.


بنابراین بهتر است به فکر ایجاد محیطی سالم، آموزشی و شاد برای حیوان خانگی خود باشید و به این موضوع توجه کنید.
نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که هیچ سگی بدون آموزش اجتماعی نمی شود و حتی سگ هایی که امروز به شما معرفی می کنیم، اگر به درستی تربیت نشوند، نمی توانند روابط دوستانه و صمیمی با کودکان برقرار کنند. در پایان از شما می خواهیم که سگ و فرزند خود را با یکدیگر تنها نگذارید. حتی بچه دوست ترین سگ ها هم باید تحت نظر شما باشند تا خدای نکرده اتفاقی برای بچه یا سگ شما بیفتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد