حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

لیست وسایل مورد نیاز گربه ها

نگهداری از حیوانات خانگی مانند هر موجود زنده دیگری نیازمند یک سری لوازم است. و لازم است قبل از به سرپرستی گرفتن حیوان خانگی از لوازم ضروری که نیاز دارند مطلع باشیم. در این مقاله لیستی از وسایل ضروری که برای نگهداری از گربه نیاز است برایتان اماده کرده ایم. 

جعبه ای برای حمل و نقل 

جعبه (باکس) از وسایل ضروری برای گربه است که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. باکس اندازه های مختلفی دارد که بر اساس وزن گربه خود می توانید جعبه ای با سایز مناسب تهیه کنید. 

از کیف ها و کوله های مناسبی که مخصوص گربه ها  است می توانید استفاده کنید. البته باکس ها  از استحکام و امنیت  بالاتری برخوردار است.


لوازم بهداشتی

شما به عنوان صاحب یک حیوان خانگی باید به بهداشت پت خود توجه ویژه ای داشته باشید. چراکه بیماری های مشترک بین انسان و حیوانات خانگی وجود دارد.

وسایل بهداشتی مانند مسواک، ناخن گیر، شانه مخصوص، خمیر دندان مخصوص و شامپو و ...


قلاده

قلاده ای برای گربه خود تهیه کنید و اسم و ادرس خود را روی  قلاده بچسبانید. در این صورت خیالتان زمانی که با گربه تان بیرون خانه هستید، خواهد بود.


توالت مخصوص

گربه ها عادت دارند در جای مخصوصی دستشویی کنند. توالتی متناسب با جثه گربه خود تهیه کنید. انواع گوناگونی توالت مخصوص حیوانات خانگی وجود دارد، توالتی متناسب با بودجه خود خریداری کنید.


خاک گربه تهیه کنید

گربه ها در خاک ادرار و مدفوع می کنند اما خاک طبیعی توصیه نمی شود و ممکن است سلامت گربه را به خطر بیاندازد. خاک مناسب را می توانید از پت شاپ ها تهیه کنید.


جای خواب مناسب

جای خواب راحت، نرم و مناسب گربه از وسایل ضروری مورد نیاز می باشد. در تهیه ان غفلت نکنید.


غذای مناسب گربه

رژیم غذایی مناسب از مهم ترین مساِِئل برای گربه ها است. غذا در انرژی روزانه ، سلامت و روند رشد گربه ها اهمیت ویژه ای دارد. غذایی متناسب با سن و نژاد گربه خود تهیه کنید.


ظرف آب و غذا

از لحاظ بهداشتی ظرف آب و غذا اهمیت زیادی دارد. ظروف آب و غذا را مرتب تمیز کنید، و آب حتما در دسترس گربه قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد