حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

ایا می‌توان حیوانات را به سفر برد؟

اگر حیوان خانگی دارید و می خواهید به سفر بروید، احتمالاً یکی از نگرانی های شما این است که با حیوان خانگی خود چه کنید و چگونه آن را با خود ببرید؟ از آنجایی که حیوانات بسیار به صاحبان خود وابسته هستند و ممکن است فرد قابل اعتمادی برای مراقبت از آنها پیدا نکنند، ادامه مطلب را بخوانید.

قوانین سفر با حیوانات
قوانین مختلفی برای سفر با هواپیما، قطار، ماشین و اتوبوس برای افراد دارای حیوانات خانگی وجود دارد، بنابراین بهتر است قبل از رزرو بلیط، قوانین مربوط به هر نوع سفر را بدانید. علاوه بر این، واکسیناسیون و گواهی سلامت حیوانات برای آوردن حیوان خانگی شما به کشورهای دیگر الزامی است. سپس هر خط مشی مربوط به حیوانات خانگی را بخوانید تا دریابید که چگونه با حیوان خانگی خود پس از رسیدن به مقصدتان رفتار کنید.
مهم ترین چیزی که قبل از سفر با حیوانات خانگی باید بدانید این است که چه شرایط آب و هوایی در کشور مقصد مورد انتظار است و کدام مناطق محدود به حیوانات است. همچنین، اگر حیوان خانگی شما به آنها نیاز دارد، داروهای ایالتی را دریافت کنید.
استخدام یک پرستار حیوان خانگی
یکی از اولویت های همه این است که حیوانات خانگی خود را در خانه نگه دارند، اگر بتوانند در هنگام مسافرت یک پرستار قابل اعتماد پیدا کنند. اگر حیوانات خانگی زیادی دارید؛ این گزینه ارزان تر از نگهداری حیوان در کلینیک دامپزشکی است. این یک گزینه برای سگ ها، گربه ها، حیوانات کوچک و حتی گیاهان خانگی است اگر افرادی دارید که برای مدتی در خانه خود می شناسید و به آنها اعتماد دارید.
حیوانات خانگی روال خود را حفظ می کنند و خطرات ایمنی را کاهش می دهند. دوستان و اعضای خانواده گزینه های بسیار خوبی برای نگهداری از حیوانات خانگی هستند، اما اگر کسی را نمی شناسید که بتواند از حیوانات خانگی شما مراقبت کند، می توانید یک پرستار حیوان خانگی حرفه ای استخدام کنید.
دستگاه پخش خودکار غذا و آب برای گربه ها و سگ ها جایگزین نشستن نمی شود، اما می تواند دردسر نشستن را کاهش دهد که باعث صرفه جویی در هزینه می شود. آنها مطمئن می شوند که حیوان خانگی شما طبق برنامه شما غذا می خورد و آب همیشه در دسترس است.
اگر با ماشین سفر می کنید یا می خواهید برای مدت طولانی در یک مکان بمانید، بردن حیوان خانگی خود گزینه خوبی است. اگر تصمیم به سفر به خارج از کشور دارید، هنگام آوردن حیوانات خانگی به کشور جدید به شرایط مرزی توجه کنید. برخی از کشورها مانند انگلستان دوره قرنطینه طولانی تری برای حیواناتی که وارد این کشور می شوند دارند. سایر کشورها سختگیری کمتری دارند و به گواهی واکسیناسیون و گواهی سلامت دامپزشکی نیاز دارند.
چگونه حیوانات را با هواپیما حمل کنیم؟
هر شرکت هواپیمایی قوانین خاص خود را در مورد حمل و نقل حیوانات دارد. برخی حمل و نقل همه حیوانات را ممنوع کرده اند. علاوه بر این، برخی فقط سگ ها یا گربه ها را مجاز می دانند. با این حال، باید توجه داشته باشید که قوانین هر کشوری که بازدید می کنید مهم است و حیوان خانگی شما ممکن است در بدو ورود قرنطینه شود.
توجه داشته باشید که برای حمل حیوانات باید مدارکی مانند شناسنامه و گذرنامه، اصل بلیط حمل و نقل، اصل گواهی سلامت معتبر، قرنطینه و گواهی دامپزشکی در فرودگاه داشته باشید. برای اینکه در
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد