حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کیوت

ارائه آخرین و به روزترین اخبار و اطلاعات درباره حیوانات خانگی

نگهداری از حیوانات خانگی کوچک

حیوانات خانگی مینیاتوری که به آنها حیوانات جیبی نیز گفته می شود، اندازه بسیار کوچکی دارند، نحوه نگهداری آنها با همتایان در اندازه معمولی آنها متفاوت است و برای خرید این حیوانات کوچک باید نکاتی را در نظر گرفت و آنها را نشناخت. ، می توانید مشکلات ایجاد کنید و برای شما ایجاد کنید.
Candy Glider در کنار Candy Kite
این حیوان کوچک دوست داشتنی یک پستاندار است و پرنده و همه چیزخوار محسوب می شود، این حیوان در طبیعت روی شاخه های درخت زندگی می کند و مانند بسیاری از بستگانش شب ها فعالیت خود را آغاز می کند، بنابراین ممکن است ساعات فعالیت حیوان قابل مقایسه با آن نباشد. مال شما نام این حیوان برگرفته از غذای شیرینی است که می خورد و توانایی آن در پرواز به طوری که در هوا شناور می شود و شبیه یک سنجاب پرنده می شود. این حیوان شباهت های فراوان و زیستگاه های مشابهی با سنجاب های پرنده دارد، اما ارتباط نزدیکی با سنجاب ها ندارد.
ییر باخ یک کیلو خدا
این نژاد از انواع مرغ و مرغ بریتانیایی به شمار می رود و به نژاد سابرایت معروف است. داد و ستد توجیه اقتصادی ندارد و مرغ و خروس نگهداری می شوند. وزن مرغ سبریتی 800 گرم و وزن مرغ سبریتی حدود 650 گرم است. در پشت.
چند نکته برای خرید حیوان خانگی مینیاتوری
هنگامی که تصمیم به خرید یک حیوان خانگی کوچک دارید، زمان کافی را برای تعیین نوع حیوان خانگی مناسب شما، نوع و نژاد حیوان خانگی برای شما و بهترین مکان برای نگهداری حیوان خانگی خود اختصاص دهید. یا نه؟
انتخاب حیوانات خانگی کوچک و متوسط ​​تصمیم بسیار مهمی است، بنابراین باید به دقت فکر کنید و قبل از تصمیم گیری همه جوانب کار را در نظر بگیرید.
با ورود حیوان خانگی، سبک زندگی و شرایط زندگی شما تغییر می کند.
اگرچه به نظر می رسد حیوانات خانگی مینیاتوری هزینه کمتری نسبت به سایر حیوانات خانگی دارند، اما بهتر است هزینه های نگهداری از حیوان خانگی مورد نظر خود را در نظر بگیرید و حیوانات خانگی را انتخاب کنید که توانایی پرداخت آن را دارید.
حیوانات خانگی مینیاتوری کوچکتر از همتایان خود هستند و این موضوع می تواند از نظر عاطفی برای صاحبان به خصوص کودکان مشکل ساز باشد، بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید حیوان خانگی مینیاتوری، تمام ویژگی ها و عوامل را در نظر بگیرید. روی طول عمر تمرکز کنید. یک حیوان
به چند نکته توجه کنیم، یکی از آنها مواظب کلاهبرداران است، متأسفانه برخی مددکاران بچه های ضعیف و بیمار حیوانات دیگر را جدا می کنند، مانند برخی از نژادهای گربه، سگ، موش، خرگوش، از گرسنگی می میرند یا آنها اغلب بسیار کوتاه مدت هستند و به عنوان حیوانات خانگی فروخته می شوند. بله، برخی از نژادهای این حیوانات را می توان در اندازه های کوچک یافت، اما در خرید آنها باید دقت کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد